INNA Uite cum se răsfaţă cu trei fete dezbrăcate pentru a-şi promova noua melodie, "Un momento"!

Îmbrăcată într-un body extrem de sexy, Inna a pozat în ipostaze deocheate alături de celelalte fete, care au şi renunţat la haine pentru sesiunea foto. Pahare de vin, atingeri senzuale şi imagini indecente. Cam aceasta este reţeta pe care o propune Inna în tentativa de a-şi promova noua piesă, "Un momento". Crezi că această strategie de marketing îi va aduce mai mulţi fani româncei?


BANC: LA DOCTOR

Un barbat se duce la psiholog:
- Domnule doctor am o mare problema. Seara cand vine nevasta mea acasa, este obosita si nu are nici un chef de sex. Sa fiu eu problema?
Doctorul se gandeste indelungat si ii spune:
- Trebuie sa vina si ea la control ca sa-ti pot da un raspuns.
Vine nevasta a doua zi si incepe sa-i povesteasca doctorului:
-Pai sa vedeti cum sta treaba: eu plec la serviciu cu taxiul, pentru ca sotul meu nu are timp sa ma ia cu masina. Odata ajunsa la destinatie, nu am bani sa platesc drumul, pentru ca nu imi da nici bani sotul. Iar taximetristul imi spune "Ori imi dai bani sau...", si eu aleg "sau". Ajung la servici si seful ma cearta pentru ca am intarziat si imi spune: "Ori te concediez sau..." si eu aleg tot "sau". Iar seara iau tot taxiul si fac acelasi lucru. Normal ca nu mai pot face nimic si pentru el.
Doctorul:
- Ii spun sotului dumneavoastra sau ... ??


Descarcare Video 1-http://www.filefactory.com/file/cc8ee34/n/INNA_-_Un_Momento_%28Making_of_video%29.flv

Descarcare Video 2-http://www.filefactory.com/file/cc8ee3d/n/INNA_-_Un_Momento_%28feat._Juan_Magan_re-worked_2011%29.flv